Renault Nissan Srbija d.o.o. Renault Nissan Srbija d.o.o.
Kompanija Renault Nissan Srbija d.o.o. je osnovana 2005. godine kao generalni uvoznikautomobilskih marki Renault, Dacia i Nissan. Pored uvoza automobila, Renault Nissan Srbija koordinira radom svoje ovlašćene prodajno servisne mreže koja obuhvata:... Renault Nissan Srbija d.o.o.

Kompanija Renault Nissan Srbija d.o.o. je osnovana 2005. godine kao generalni uvoznikautomobilskih marki RenaultDacia i Nissan. Pored uvoza automobila, Renault Nissan Srbija koordinira radom svoje ovlašćene prodajno servisne mreže koja obuhvata:

  • 15 prodajno – servisna Renault centra
  • 7 servisa za marku Renault
  • 23 prodajno – servisna Dacia centra
  • 7 servisa za marku Dacia
  • 6 prodajno – servisna Nissan centra
  • 3 servisa za marku Nissan

Od kako je počela sa radom, kompanija Renault Nissan Srbija konstantno iz godine u godinu beleži rast prodaje i tržišnog učešća marki koje zastupa na srpskom tržištu.

Renault

Priča o kompaniji Renault počela je 24. decembra 1898. godine, kada je Louis Renault uspeo da se svojim vozilom popne strmom ulicom Rue Lepic u Pariskom kvartu Montmartre. To je bio prvi put da se neko popeo uz nagib od 13% u “kočiji bez konja”. Tajna ovog uspeha je bila u sistemu za direktni prenos koji je dizajnirao Louis Renault. Ova pobeda je donela prvih 12 narudžbina.

Kompanija je nastavila sa rastom pošto je Renault počeo da pobeđuje na trkama Pariz-Berlin, Pariz-Beč… Renault započinje serijsku proizvodnju 1905. godine.

Renault grupacija obuhvata marke: RenaultDaciaRenault Samsung Motors i AvtoVAZ. Renault je danas prisutan u 118 zemalja širom sveta. Već deset godina Renault je vodeći brend dostavnih vozila u Evropi.

Nissan

1933. kompaniju Jidosha-Seido Ltd. su u Jokohami osnovale firme Nikon Sangyo Co. i Tobata Imono Co. Kompanija je preuzela sve faze proizvodnje vozila Datsun. Naredne godine kompanija Nikon Sangyo preuzima u celosti vlasništvo i menja ime u Nissan Motor Co. Prvi kompaktni putnički automobil marke Datsun silazi sa proizvodne trake 1935. u Jokohami. Počinje masovna proizvodnja automobila, kamiona i autobusa marke Nissan.

1958. Nissan stupa na svetsko tržište automobila nakon što je njegov Datsun 210 pobedio u Australiji na reliju Mobilgas Round Australia Trial. Naredne godine se na japansom tržištu pojavljuje model Datsun Bluebird i odmah postiže ogroman uspeh. Pokazao se kao jedan od najuspešnijih Nissanovih modela.

1960. Nissan stupa na tržište SAD, osnivanjem Nissan Motor Corporation USA sa sedištem u Kaliforniji. Nakon uspešnog pozicioniranja na američkom i australijskom tržištu, Nissan se okreće evropskim kupcima.

Nissan Europe se na tržištu pojavio 1962. godine.
1983. nakon višedecenijske prodaje na inostranom tržištu pod imenom Datsun, Nissan uvodi brend Nissan za prodaju na svim tržištima na svetu.

1999. Renault i Nissan potpisuju ugovor o globalnom savezništvu.

Renault Nissan

Alijansa Renault-Nissan (na globalnom nivou)  nastala je u martu 1999. godine. Alijansa je nastala razmenom akcija Renaulta, u tom trenutku devetog po veličini proizvođača automobila na svetu, sa 4.3% učešća na globalnom tržištu, i Nissana koji je u tom trenutku držao 4.9% globalnog tržišta. Iste godine, Renault postaje i vlasnik 99% rumunske kompanije Dacia.

Danas, dvanaest godina nakon formiranja alijansa Renault-Nissan uspešnija je nego ikada. Konstantni rast doneo je alijansi treće mesto u globalnom poretku proizvođača automobila za 2010. godinu i sada sa prodatih gotovo 7.3 miliona vozila širom sveta drži 10,3%  svetskog tržišta.

Prodajno servisna mreža

Da pogledate prodajno-servisnu mrežu, kliknite na odgovarajući brend